0
Επιστροφή στο laroche-posay.gr


Η νέα παιδική γωνιά που ενθαρρύνει την αυτονομία των παιδιών με ατοπικό έκζεμα

Έκζεμα και ύπνος

Η ώρα του ύπνου μπορεί να αποδειχθεί ένα δύσκολο κομμάτι της μέρας. Από τη μια, φτάνει η στιγμή να χωθείς κάτω από τα σκεπάσματα και να ονειρευτείς υπέροχα πράγματα. Από την άλλη, αν έχεις ατοπικο έκζεμα, μπορεί οι επιθέσεις της φαγούρας να σε ξυπνούν ξανά και ξανά μέσα στη νύχτα... κάνοντάς σε να χασμουριέσαι την επόμενη μέρα στο σχολείο. Ποιος είναι λοιπόν ο καλύτερος τρόπος για να εξασφαλίσεις μια ξεκούραστη νύχτα;

\\SRV-PUBLIC-2015\Applications\Site-LRP-Inter-V4\Maquettes\online\includeV4\images-dyn\justlikegrownups_2017

Ετοιμάσου για ύπνο ακολουθώντας το σωστό πρόγραμμα

Υιοθετώντας κάποιες συνήθειες κάθε βράδυ, θα μπορέσεις να απολαύσεις έναν αναζωογονητικό, ξεκούραστο ύπνο. Μια καλή ιδέα είναι να ξεκινάς με ένα χλιαρό ντους. Πλύσου με το Lipikar Syndet AP+ και μετά βάλε λίγο Lipikar Baume AP+. Έπειτα, διάλεξε μια δραστηριότητα που σε βοηθά να χαλαρώσεις. Ίσως να σου αρέσει να σου διαβάζουν -ή να διαβάζεις εσύ- παραμύθια και ιστορίες. Προσπάθησε να μην χρησιμοποιείς φωτεινές οθόνες, όπως κινητά, τάμπλετ ή τηλεόραση -το μπλε φως που εκμπέμπουν κάνει τον εγκέφαλό σου να νομίζει ότι είναι πρωί!

v_article-15.jpg

Δέρμα δροσερό κατά τη διάρκεια του ύπνου

Η υπερβολική ζέστη είναι συχνά η αιτία νυχτερινής φαγούρας. Κατά τη διάρκεια του χειμώνα, βεβαιώσου ότι δεν έχεις βάλει πολύ ψηλά τη θέρμανση κι ότι δεν κοιμάσαι με πάρα πολλές κουβέρτες. Προσπάθησε να φοράς βαμβακερές πιτζάμες, και βάλ' τες ανάποδα για να αποφύγεις τις ετικέτες και τις ραφές που φαγουρίζουν. Το καλοκαίρι, μπορείς να κοιμάσαι με το παράθυρο ανοιχτό, και δεν χρειάζεται να φοράς καθόλου πιτζάμες. Κράτα το δέρμα σου δροσερό, για να μπορεί να αναπνέει ελεύθερα!

v_article06_para02.jpg

Έχε το Stick AP+ σου δίπλα στο κρεβάτι

Ακόμα κι αν ακολουθείς ένα άριστο πρόγραμμα και φοράς τις τέλειες πιτζάμες, πάντα υπάρχει μια πιθανότητα να σε πιάσει φαγούρα μέσα στη νύχτα. Δεν χρειάζεται πανικός! Απλώς πιάσε το Stick AP+ σου, στριφογύρισέ το στο σημείο που σε τρώει, κι αυτό θα σε ανακουφίσει σε χρόνο μηδέν. Αν δυσκολεύεσαι να ξανακοιμηθείς, δοκίμασε να διαβάσεις κάτι για λίγο, ή ζήτα από τους γονείς σου να σου δώσουν λίγο γάλα.

Η ώρα του ύπνου μπορεί να είναι δύσκολη, όταν έχεις έκζεμα. Όμως, με το σωστό πρόγραμμα και λίγη προετοιμασία, οι νύχτες σου θα γίνουν πιο ήρεμες και πιο ξεκούραστες. Και να θυμάσαι, αν νοιώσεις φαγούρα, άρπαξε το Stick σου!

v_article06_para3.jpg

  • Facebook