free from spots

Πάνω από το 1/3 των ενήλικων γυναικών έχουν ακμή που οφείλεται κυρίως σε ορμονικές διακυμάνσεις.

Δεν είσαι μόνη!

\\SRV-PUBLIC-2015\Applications\Site-LRP-Inter-V4\Maquettes\online\includeV4\images-dyn\freefromspots2

Τα οφέλη του ύπνου για την υγεία του δέρματος με σπυράκια

Όντως, η μέρα δεν έχει πολλές ώρες. Να πας στη δουλειά, να μαγειρέψεις, να πας στο γυμναστήριο, να στριμώξεις λίγο χρόνο για την οικογένεια και να προσπαθείς να είσαι  κοινωνική, όλα αυτά θα σου αφήσουν ελάχιστο χρόνο για οτιδήποτε άλλο! Με τόσα πολλά να μαζεύονται, πολλοί άνθρωποι θεωρούν  ότι οι μέρες τους αρχίζουν νωρίτερα και τελειώνουν αργότερα.

Αν και οι περισσότερες από εμάς δεν χρειαζόμαστε καμιά ιδιαίτερη προτροπή για να κοιμηθούμε λίγο παραπάνω το σαββατοκύριακο , συχνά ο ύπνος είναι το πρώτο πράγμα που θυσιάζουμε μέσα στην εβδομάδα για να χωρέσουν τα πάντα στις γεμάτες ένταση ζωές μας. Μήπως όμως αν θυσιάζαμε τις κοινωνικές μας επαφές, για λίγο ύπνο, θα έκανε καλύτερο το δέρμα μας;

\\SRV-PUBLIC-2015\Applications\Site-LRP-Inter-V4\Maquettes\online\includeV4\images-dyn\freefromspots2\mag\ffs2_mag_73451809.jpg

Πώς μπορεί ο ύπνος να βελτιώσει το δέρμα μου που έχει σπυράκια;


Είναι σίγουρο, ο  ύπνος δεν είναι μύθος. Όσο εμείς κοιμόμαστε, το σώμα μας αρχίζει να αποβάλλει τις τοξίνες από το δέρμα, όπως επίσης,  να το θεραπεύει και να το ανανεώνει. Επομένως, όταν μειώνουμε  το χρόνο του ύπνου μας, στην ουσία, περιορίζουμε τη δυνατότητα του οργανισμού μας να εκτελεί τις λειτουργίες αυτές.

Φλεγμονή:


Η έλλειψη ύπνου, χωρίς διακοπές, είναι πιθανό να οδηγήσει σε αύξηση των ορμονών του στρες. Αυτό δεν είναι καλά νέα για το δέρμα με τάση για σπυράκια καθώς επιδεινώνει παθήσεις  του φλεγμονώδους δέρματος , ιδίως τα σπυράκια και την ψωρίαση. Η αυξημένη φλεγμονή ,  ενδέχεται να οδηγήσει σε επιδείνωση των ατελειών και σε αύξηση της ευαισθησίας. Όταν κάνεις έναν ύπνο γεμάτο στρες , το σώμα σου  θα αυξήσει την παραγωγή γλυκοκορτικοειδών.  Τα γλυκοκορτικοειδή είναι στεροειδείς ορμόνες οι οποίες εξασθενούν τη δράση του  ανοσοποιητικού συστήματος και συνήθως χρησιμοποιούνται για την θεραπεία όσων έχουν υπερδραστήριο ανοσοποιητικό σύστημα. Η υπερπαραγωγή των γλυκοκορτικοειδών μπορεί να προκαλέσει ανωμαλίες στη δομή και τη λειτουργία του δέρματος, επιδεινώνοντας παθήσεις όπως είναι η ακμή.

Νυχτερινές θεραπείες:


Η ώρα που κοιμάσαι  είναι ο ιδανικός χρόνος για να αναλάβουν δράση κάποιες βραδινές θεραπείες κατά της ακμής. Η ρετινόλη είναι ένα συστατικό με αυξημένη φήμη για την αντιμετώπιση του δέρματος με τάση για σπυράκια. Είναι μια ηπιότερη εκδοχή της Τρετινοΐνης και δρα ανανεώνοντας τα δερματικά κύτταρα και συσφίγγοντας τους πόρους. Αυτή η κρέμα ή gel είναι προτιμότερο να εφαρμόζεται πριν τον ύπνο καθώς η ανανέωση των κυττάρων στη διάρκεια της νύχτας είναι πιο ισχυρή, επιπλέον δε, το νέο δέρμα που σχηματίζεται είναι εξαιρετικά εύθραυστο και δεν θα πρέπει να εκτίθεται στον ήλιο. Ο ύπνος είναι αναγκαίος, γιατί η εφαρμογή αγωγών  με Ρετινόλη, θα κάνει το δέρμα σου  εξαιρετικά ευαισθητοποιημένο απέναντι στον ήλιο.

Άλλαξε τις μαξιλαροθήκες σου


Όχι, δεν είναι κάποια δραστική νυχτερινή κούρα, μπορεί όμως να εμποδίσει τα νέα σπυράκια να σχηματιστούν, κι αυτό είναι πολύ πιο χρήσιμο απ’ ότι νομίζεις.

Οι μαξιλαροθήκες, όπως ακριβώς τα πινέλα του μακιγιάζ και οι πετσέτες χεριών, φιλοξενούν ρύπους και σμήγμα όταν δεν καθαρίζονται τακτικά. Αυτά μεταφέρονται στο δέρμα μας την ώρα που κοιμόμαστε και ίσως να ευθύνονται για το φράξιμο των πόρων και για τα νέα σπυράκια που σχηματίζονται. Μην παραλείπεις να πλένεις το δέρμα σου πριν πας για ύπνο και να αλλάζεις μαξιλαροθήκες τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα αν ταλαιπωρείσαι από ένα δέρμα με τάση για σπυράκια.

Πώς μπορώ να κάνω καλύτερο ύπνο;


Αν λοιπόν το κλειδί για ένα όμορφο δέρμα χωρίς σπυράκια είναι ένας καλός νυχτερινός ύπνος, τι θα κάνεις για να καταφέρεις το πιο σημαντικό, να κλείσουν τα μάτια σου;

Τρώγε νωρίτερα:


Πρώτα απ’ όλα, φρόντισε να μην καταναλώνεις ένα μεγάλο γεύμα κοντά στην ώρα που πας για ύπνο. Το τελευταίο γεύμα σου θα πρέπει να είναι τουλάχιστον  1-2 ώρες  πριν πέσεις στο κρεβάτι. Ένα βαρύ γεύμα που συνοδεύεται από απουσία δραστηριότητας δεν είναι οι ιδανικές συνθήκες  για  να χωνέψει ο οργανισμός μας την τροφή και μπορεί να προκαλέσει προβλήματα πέψης και ανήσυχο ύπνο.

Απόφευγε τις οθόνες στο κρεβάτι:


είναι λογικό να θέλεις να χαλαρώσεις όσο γίνεται περισσότερο πριν πας για ύπνο. Κάνοντας κάτι που αυξάνει την εγρήγορσή σου, δεν θα βοηθήσει το σώμα σου να καταλάβει ότι είσαι έτοιμος/η να κοιμηθείς.

Αύξησε τη διάρκεια του ύπνου σου:


Οι περισσότερες μελέτες επισημαίνουν ότι μια σωστή διάρκεια ύπνου κυμαίνεται ανάμεσα στις επτά και τις εννιά ώρες.

Έτσι λοιπόν, αν χρειαζόσουν έναν ακόμα καλό λόγο, να πας για ύπνο, σκέψου απλά  ότι θα σε βοηθήσει  να απαλλαγείς από τα σπυράκια σου!

Το άρθρο αυτό παρέχει γενικές πληροφορίες.
Συμβουλέψου το δερματολόγο σου πριν ξεκινήσεις ή δοκιμάσεις κάποια νέα πρακτική

Άρθρα για

32156

Δες συμβουλές για την αντιμετώπιση της ακμής

|||


Το δικό σου πρόγραμμα φροντίδας

Διορθωτικό Make-up
\\SRV-PUBLIC-2015\Applications\Site-LRP-Inter-V4\Maquettes\online\includeV4\images-dyn\freefromspots2\

Ανακάλυψε περισσότερα

Ανακάλυψε περισσότερα για να αντιμετωπίσεις την ακμή